Friday, November 29, 2013

Կուրտ Վոնեգուտ: 10 թարգմանական միտք

1.   Ինչքան հաճելի է ոչինչ չզգալ և միևնույ ն ժամանակ կենդանի համարվել:  

2.  Կյանքը պետք է ապրել այնպեսոր ամոթ լինի պատմելըբայց ահավոր հաճելի լինի հիշելը:
3.     Աստված իմ, շնորհիր ինձ պայծառ գլուխ, որպեսզի հաշտվեմ այն բանի հետ, ինչը փոխել չեմ կարող, քաջություն, որպեսզի փոխեմ այն, ինչ իմ ուժերի սահմանում է, և իմաստություն, որպեսզի տարբերակեմ մեկը մյուսից:
4.     Բոլոր հիմարների մոտ ցավը մեկն էգտնվելով ծայրագույն հիմարության գագաթին` նրանք նույնիսկ չես էլ պատկերացնում, որ երկրի երեսին կա մի բան, որին անվանում են ողջախոհություն:
5.     Ամենավատը, որ կարող է լինել մարդու հետ, այն է, որ նրան ոչ ոք և ոչ մի բանի համար չի օգտագործում:
6.     Այս աշխարհում այնքան շատ է սերը, որ կբավականացնի բոբորին, անհրաժեշտ է միայն կարողանալ փնտրել:
7.     Ինչու խաղամ հորինված խաղերը, երբ այս աշխարհում այսքան շատ են իրական խաղերը:
8.     Ես չեմ ուզում, որ իմ պատճառով ով էլ լինի չզգա իրեն որպես վերջին կեղտ:
Թող դա լինի իմ տապանագիրը:
9.     Եթե դուք տաղանդ ունեք, դա չի նշանակում, որ դուք պարտադիր այն պետք է օգտագործեք:

10.            Ինչ հաճելի է- ոչինչ չզգալ և միևնույն ժամանակ կենդանի համարվել:

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews